10.
HUBHUB
Hlasování bylo ukončeno.
Obecné informace o díle
Název interiéru
HUBHUB
Typ interiéru
Soukromý
Charakteristika interiéru a filosofie díla
Hlavním konceptem pro využití nového coworkingového prostoru paláce ARA se tak stalo navázání na typologii obchodního domu, tzv. Mallu, ve kterém se jako hlavní artikl nabízejí moderní, nehmotné produkty – nápady, ideje, myšlenky, inovace, talent.
Každé patro nese název dle různých obchodních prostředí – showroom, trh, arkáda, pop-ups obchody a platforma. Tyto výrazově zajímavé a inspirující prostory tvoří jednací stoly, relax zóny, místnosti pro setkávání, telefonní budky. Ostatní části interiéru jsou jednoduché, materiálově sjednocené.
Interiér obchodního prostředí s talentem je dotvořen v detailu osvětlením z obchodních prostředků – síťovek, košíků, krabic, šatních ramínek na štendru či návěstních světel, vývěsních tabulí.
Zajímavost o díle / Příběh díla
Nárožní obchodní dům, vybudovaný za první republiky původním majitelem a.r. Aschenbergem, byl zaměřen především na prodej textilu. Jeho vzhled byl inspirován americkým moderním způsobem stavění a evropským funkcionalismem. Během 60. let je stavba upravena a pojmenována Obchodní dům Perla. Prodával se zde především design, móda, oblečení.
Umístění interiéru
Praha, 110 00
Užitná plocha
2700 m2
Datum kolaudace/ realizace
2019
Realizační skupina
Údaje o soutěžícím
Jméno / Název společnosti
studio reaktor s.r.o.
Obec bydliště / sídla společnosti
Praha 7 – Holešovice
Vztah k interiéru
Architekt
Kontaktní osoba pro veřejnost
Jakub Heidler
Telefon
+420 728 685 599
heidler@studio-reaktor.com
Webová stránka
Facebooková stránka
Logo / Fotka soutěžícího
Doplňující informace o soutěžícím
Svou tvorbu zakládáme na synergii a silných vazbách mezioborové spolupráce. Skrze dlouhodobé střetávání různých názorů vznikají nová řešení. Do procesu navrhování přimícháme grafiky, krajináře, stavaře a další specialisty spojené s vývojem kvalitního výsledku. Štěpíme standardní zadání, tavíme staré a zajeté koleje, abychom se dostali k jádru každého projektu. Nacházíme cesty, jak zlepšovat prostředí, ve kterém žijeme.